Serwis

To co wyróżnia nas jako delerów firmy Husqvarna na rynku sprzedawców sprzętu ogrodniczego i leśnego to fakt że prowadzimy również serwis . Naprawiamy sprzęt w ramach gwarancji jak i później w okresie pogwarancyjnym. 

Maszyny naprawiane są z wykorzystaniem oryginalnych części i akcesoriów dzięki temu zachowują dłuższą sprawność oraz wydajność. Właściwy serwis oraz użycie odpowiednich części zamiennych oznacza w dalszej perspektywie bezpieczną, bezawaryjną pracę maszyny.

Nasi mechanicy posiadają doświadczenie oraz wiedzę techniczną wspieraną szkoleniami. Mechanicy stosują odpowiednie technologie, materiały oraz narzędzia zgodnie z wytycznymi producenta .

Po każdej naprawie klient otrzymuje szczegółowy raport w którym zawarte są wszystkie wymienione części oraz czynności potrzebne do naprawy sprzętu.

Usługa naprawy wszystkich maszyn Husqvarna - nie ważne jak stare by były - objęta jest gwarancją- 12 miesięcy.  Jest to bardzo ważne bo jeśli kupisz część - nawet oryginalną i wymienisz ją sam - gwarancji nie ma. W przypadku gdy ta sama część zostanie zamontowana u nas objęta jest 12 miesięcznym okresem gwarancyjnym.

Proces naprawy wygląda następująco

1. Przyjęcie maszyny na serwis . Spisanie wszystkich uwag klienta oraz danych kontaktowych . Klienta zawsze otrzymuje protokół przekazania maszyny .

2. W ciągu 3 dni roboczych klient otrzymuje informację (telefonicznie, sms, email) na temat z wyceną naprawy.

3. Po zaakceptowaniu kosztów naprawy przez klienta przystępujemy do naprawy. - Nigdy nie naprawiamy bez wcześniejszego ustalenia tego z klientem.

W przypadku braku akceptacji kosztów naprawy pobierana jest opłata w wysokości 30 zł- Mechanik dokonując ekspertyzy urządzenia , poświęca czas, za który otrzymuje wynagrodzenie. Dlatego ekspertyza, nawet w przypadku braku naprawy urządzenia , jest płatna 

 

4. Maszyna zostaje naprawiona w czasie zależnym od dostępności części zamiennych - to również ustalane jest z klientem

5. Po zakończeniu naprawy klient otrzymuje informację - telefonicznie , sms, email

6. Przy odbiorze klient otrzymuje dokument wraz ze szczegółową listą wymienionych części oraz wykonanych czynności.

 

Serwisujemy i naprawiamy takie urządzenia jak pilarki, wykaszarki , kosiarki, podkaszarki, nożyce do żywopłotu, kosiarki automatyczne, dmuchawy, podkrzeszywarki, glebogryzarki, traktorki ogrodowe, ridery, wertykulatory, areatory, agregaty prądotwórcze, przecinarki, odśnieżarki, myjki ciśnieniowe.

 


 

Masz maszynę do naprawy lub przeglądu .

Zgłoś się do nas osobiście lub skontaktuj się z nami .tel 59 822 11 94 email : info@nezo.pl. Możemy odebrać maszynę , naprawić i dostarczyć z powrotem.

 


 


Dlaczego warto regularnie serwisować sprzęt ?

1. Regularny serwis wydłuża żywotność i funkcjonalność sprzętu oraz ogranicza niepotrzebne przestoje w użytkowaniu maszyny.

2. Sprzętem zajmują się przeszkoleni mechanicy, którzy zajmują się tym na co dzień, są fachowcami w tej dziedzinie i co najważniejsze lubią swoją pracę

3. W naszym serwisie zawsze stosujemy odpowiednie technologie, materiały oraz narzędzia .

4. Po serwisie zawsze zawsze otrzymujesz protokół serwisowy- wiesz dokładnie co było zrobione.

5. Usługi objęte są gwarancją- 12 miesięcy

6. Oszczędność czasu

 


Przykład.

Przegląd kosiarki spalinowej i w tym wymiana oleju, prozaiczna sprawa ale co zrobić ze starym, wymienionym olejem?

Olej taki można oddać tylko w odpowiednich miejscach tak aby nie trafił do środowiska .

W naszym przypadku stary olej jest przechowywany w zamkniętym pojemniku a później przekazywany firmie mającej uprawnienia do odbioru tego typu materiałów.


 

Galeria

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel