Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x

Regulamin

 

1. Korzystanie ze sklepu nezo.pl oznacza akceptacje regulaminu.
2. Każdy zarejestrowany klient zobowiązany jest do podania prawidłowego adresu korespodencyjnego, adresu e-mail oraz numeru telefonu w celu prowadzenia korespondencji ze sklepem Nezo i kontaktu z pracownikami firm kurierskich. Zamówienia klientów, którzy nie podadzą tych danych, nie będą realizowane.
3. Sklep NEZO pracuje w dni powszednie w godz. 09-18 oraz w soboty w godz. 10-13 z wyłączeniem świąt oraz dni wolnych, podanych z odpowiednim wyprzedzeniem na stronie głównej sklepu internetowego. Czas realizacji zamówienia liczony jest w dniach roboczych od chwili złożenia zamówienia wraz z pełnymi danymi adresowymi do jego wysyłki. W przypadku niekompletnych danych adresowych realizacja zamówienia zostaje wstrzymana do czasu ich uzupełnienia. Zamówienia złożone po godz. 14.00 traktowane będą jako złożone o 10.00 następnego dnia roboczego.
4. Zamówienia przyjmowane są przez strony http://www.nezp.pl
a w wyjątkowych przypadkach za pomocą poczty elektronicznej (info@nezo.pl). Po złożeniu zamówienia poprzez stronę http://www.nezo.pl do osoby składającej zamówienie zostaje wysłane automatyczne potwierdzenie złożenia zamówienia na podany w profilu adres e-mail. W przypadku braku potwierdzenia należy ponownie złożyć zamówienie lub wyjaśnić problem drogą mailową.
5. Osoba składająca zamówienie w sklepie NEZO.pl, zwana dalej kupującym, zobowiązuje się do odebrania wysłanej do niej paczki oraz zapłaty za towar i przesyłkę. Koszt nieodebranej paczki obciąża kupującego.
6. Na terenie kraju paczki dostarczane są na dwa sposoby:
- Kurier UPS Standard, czas dostawy: następny dzień roboczy do godz. 16 (firmy) lub 19 (odbiorcy indywidualni)
- Przesyłka Pocztą Polską
Termin dostarczenia paczki z zamówieniem zależny jest od przewoźnika. Capri ASG dołoży wszelkich starań by przesyłka trafiła do kupującego w jak najszybszym czasie i w nienaruszonym stanie jednak nie ponosi odpowiedzialności za ew. opóźnienia lub uszkodzenia przesyłki.
7. Produkty posiadające statusy informujące o braku w magazynie mogą zostać zamówione, ale ich realizacja nastąpi dopiero po uzupełnieniu stanów magazynowych. Termin realizacji zamówienia zostanie podany Kupującemu w mailu potwierdzającym (o ile data dostępności nie była podana na karcie produktu). W przypadku wyczerpania się zapasów przed dokonaniem zmiany statusu, kupujący zostanie o tym poinformowany drogą mailową.
8. Ceny i statusy, o których mowa w pkt. 7, podane na stronie nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów prawa i mogą zostać zmienione w każdej chwili bez uprzedzenia.
9. Towar, który opłacany jest przelewem zostaje zarezerwowany na okres 7 dni roboczych - po upływie tego terminu NEZO.pl zastrzega sobie prawo sprzedania zarezerwowanego towaru innemu klientowi w przypadku nie uregulowania płatności przez zamawiającego;
- gotówka: tylko przy osobistym zakupie w siedzibie NEZO.pl (towar jest rezerwowany na 7 dni, chyba że klient uzgodni termin odbioru);
- za pobraniem: zapłata kurierowi przy odbiorze przesyłki.
10. Przesyłki poza granice Polski będą realizowane po wcześniejszym uzgodnieniu kosztów dostawy.
11. Jeżeli zamówienie składane jest przez podmiot prowadzący działalność gospodarczą, faktura VAT zostanie wystawiona po podaniu pełnych danych do jej wystawienia oraz przekazaniu informacji o potrzebie otrzymania faktury VAT, w innym przypadku do przesyłki zostanie dołączony paragon fiskalny.
12. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 o ochronie praw konsumentów możliwe jest zrezygnowanie z towaru zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od otrzymania przesyłki. Jest to możliwe pod warunkiem, że produkt jest w stanie niezmienionym i nie nosi śladów użytkowania (wraz z opakowaniem oraz oryginalnym dokumentem zakupu), a NEZO.pl zostanie poinformowane pisemnie o zwrocie w terminie do 10 dni od dotarcia towaru do klienta. Zwrot towaru do sklepu NEZO.pl następuje na koszt klienta i nie może nastąpić później niż 14 dni od daty otrzymania produktu.
Zwrot wartości produktu w formie przelewu na konto nastąpi w terminie do 14 dni od zwrotu towaru. Koszty przesyłki nie są zwracane, a w przypadku przesyłki darmowej potrącane z wartości produktu, jako rabat udzielony przez sklep w trakcie sprzedaży.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek za zaliczeniem pocztowym.
13. NEZO.pl zastrzega sobie prawo do błędów na stronie, ograniczenia lub odmowy sprzedaży każdego artykułu bez podania przyczyny.
14. Sklep internetowy NEZO.pl należy do firmy
NEZO Maciej Rutecki z siedzibą w Łodzierzy 2a, 77-200 Miastko
zarejestrowanej w ew. działalności gospodarczej (Miastko) pod numerem 000055;
NIP PL8421192277; REGON 771611873.

 

Zobacz nasze produkty również na: allegro